Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Олініченко К. С. Шляхи збільшення реалізації продукції засобами маркетингової логістики / К. С. Олініченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2017. - Вип. 1. - С. 233-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2017_1_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Олініченко К. С. Шляхи збільшення реалізації продукції засобами маркетингової логістики / К. С. Олініченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2017. - Вип. 1. - С. 233-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2017_1_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |