Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Прядко О. М. 
Рейтингова оцінка ВНЗ регіону як інструмент маркетингового менеджменту / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, О. В. Шуригін // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2016. - Вип. 1. - С. 200-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2016_1_22
  Повний текст PDF - 182.376 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прядко О.
  • Тарасов І.
  • Шуригін О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прядко О. М. Рейтингова оцінка ВНЗ регіону як інструмент маркетингового менеджменту / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов, О. В. Шуригін // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2016. - Вип. 1. - С. 200-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2016_1_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Прядко Олена Михайлівна (педагогічні науки)
  • Прядко Олександр Михайлович (1950–2023) (технічні науки)
  • Шуригін Олег Вікторович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського