Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Жегус О. В. 
Event-маркетинг як інструмент формування іміджу території / О. В. Жегус, М. В. Михайлова, Т. О. Саєнко, Ю. В. Звягіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2016. - Вип. 1. - С. 177-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2016_1_20
  Повний текст PDF - 171.05 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жегус О.
  • Михайлова М.
  • Саєнко Т.
  • Звягіна Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жегус О. В. Event-маркетинг як інструмент формування іміджу території / О. В. Жегус, М. В. Михайлова, Т. О. Саєнко, Ю. В. Звягіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2016. - Вип. 1. - С. 177-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2016_1_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жегус Олена Валентинівна (економічні науки)
  • Михайлова Марія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського