Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Жегус О. В. Event-маркетинг як інструмент формування іміджу території / О. В. Жегус, М. В. Михайлова, Т. О. Саєнко, Ю. В. Звягіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2016. - Вип. 1. - С. 177-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2016_1_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Жегус О. В. Event-маркетинг як інструмент формування іміджу території / О. В. Жегус, М. В. Михайлова, Т. О. Саєнко, Ю. В. Звягіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2016. - Вип. 1. - С. 177-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2016_1_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |