Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Бубенець І.Г. Механізм формування маркетингового потенціалу торговельного підприємства / І.Г. Бубенець, В.О. Козуб, В.С. Артеменко, С.В. Артеменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2016. - Вип. 1. - С. 154-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2016_1_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бубенець І.Г. Механізм формування маркетингового потенціалу торговельного підприємства / І.Г. Бубенець, В.О. Козуб, В.С. Артеменко, С.В. Артеменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2016. - Вип. 1. - С. 154-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2016_1_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |