Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Бубенець І. Г. 
Інноваційні маркетингові принципи розвитку транснаціональних корпорацій / І. Г. Бубенець, В. О. Козуб, В. С. Артеменко, О. Є. Чатченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2015. - Вип. 2. - С. 203-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2015_2_22
  Повний текст PDF - 355.081 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бубенець І.
  • Козуб В.
  • Артеменко В.
  • Чатченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бубенець І. Г. Інноваційні маркетингові принципи розвитку транснаціональних корпорацій / І. Г. Бубенець, В. О. Козуб, В. С. Артеменко, О. Є. Чатченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2015. - Вип. 2. - С. 203-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2015_2_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Козуб Вікторія Олександрівна (економічні науки)
  • Чатченко Ольга Євгенівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського