Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Шталь Т. В. 
Розробка метрики показників діагностики ефективності використання соціального маркетингу в роздрібній торгівлі / Т. В. Шталь, О. О. Тищенко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 1. - С. 284-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_1_30
  Повний текст PDF - 532.988 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шталь Т.
  • Тищенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шталь Т. В. Розробка метрики показників діагностики ефективності використання соціального маркетингу в роздрібній торгівлі / Т. В. Шталь, О. О. Тищенко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 1. - С. 284-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_1_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шталь Тетяна Валеріївна (економічні науки)
  • Тищенко Оксана Олегівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського