Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Артеменко С. B. Методика тривимірної оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства / С. B. Артеменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 2(2). - С. 149-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_2%282%29__24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Артеменко С. B. Методика тривимірної оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства / С. B. Артеменко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 2(2). - С. 149-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_2(2)__24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |