Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Гайдай Ю. В. Механізм впливу організаційної культури на діяльність підприємств торгівлі / Ю. В. Гайдай // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 316-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_46 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гайдай Ю. В. Механізм впливу організаційної культури на діяльність підприємств торгівлі / Ю. В. Гайдай // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 316-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_46.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |