Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Мітяєва Т. Л. 
Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова / Т. Л. Мітяєва, О. М. Прядко, В. Г. Бєліченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 551-559. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_78
  Повний текст PDF - 314.496 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мітяєва Т.
  • Прядко О.
  • Бєліченко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мітяєва Т. Л. Маркетингове обґрунтування вибору чинників, що визначають вибір закладів ресторанного господарства споживачами Харкова / Т. Л. Мітяєва, О. М. Прядко, В. Г. Бєліченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 551-559. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_78.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мітяєва Тетяна Леонідівна (економічні науки)
  • Прядко Ольга Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського