Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Попова Л. О. Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, Г. С. Мамаєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 663-668. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_97 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Попова Л. О. Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару / Л. О. Попова, Т. Л. Мітяєва, Г. С. Мамаєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 663-668. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_97.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |