Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Кушнір О. В. Мотивація як стимул та засіб досягнення стратегічних цілей управління конкурентоспроможністю торговельних мереж / О. В. Кушнір // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 369-375. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_55 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кушнір О. В. Мотивація як стимул та засіб досягнення стратегічних цілей управління конкурентоспроможністю торговельних мереж / О. В. Кушнір // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 369-375. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_55. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |