Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Стеценко В. В. 
Удосконалення комплексної системи управління маркетинговими комунікаціями на підприємствах споживчої кооперації / В. В. Стеценко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 578-586. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_88
  Повний текст PDF - 178.256 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стеценко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стеценко В. В. Удосконалення комплексної системи управління маркетинговими комунікаціями на підприємствах споживчої кооперації / В. В. Стеценко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 578-586. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_88.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Стеценко Володимир Валерійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського