Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Прядко О. М. Основи формування споживчого ринку взуття в умовах конкурентного середовища / О. М. Прядко, В. С. Савіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 614-619. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_86 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прядко О. М. Основи формування споживчого ринку взуття в умовах конкурентного середовища / О. М. Прядко, В. С. Савіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 614-619. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_86.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |