Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Жегус О. В. Методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі / О. В. Жегус, М. В. Михайлова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 622-629. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_88 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Жегус О. В. Методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі / О. В. Жегус, М. В. Михайлова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 622-629. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_88.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |