Наукова періодика України | Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг | ||
Кривошеєва Н. М. Складові маркетингового потенціалу підприємства в системі стратегічного управління / Н. М. Кривошеєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 556-563. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_79 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кривошеєва Н. М. Складові маркетингового потенціалу підприємства в системі стратегічного управління / Н. М. Кривошеєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 556-563. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_79. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |