Наукова періодика України Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг


Бубенець І. Г. 
Сучасні аспекти розвитку маркетингових інтернет-комунікацій / І. Г. Бубенець, Ж. В. Бурлакова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(2). - С. 213-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1%282%29__32
  Повний текст PDF - 625.411 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бубенець І.
  • Бурлакова Ж.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бубенець І. Г. Сучасні аспекти розвитку маркетингових інтернет-комунікацій / І. Г. Бубенець, Ж. В. Бурлакова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(2). - С. 213-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(2)__32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бубенець Ірина Георгіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського