Наукова періодика України | Економічна та соціальна географія | ||
Смирнов І. Г. Геомаркетинговий мікс сталого туризму на прикладі Національного природного парку "Синевир" / І. Г. Смирнов // Економічна та соціальна географія. - 2014. - Вип. 1. - С. 125-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esg_2014_1_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Смирнов І. Г. Геомаркетинговий мікс сталого туризму на прикладі Національного природного парку "Синевир" / І. Г. Смирнов // Економічна та соціальна географія. - 2014. - Вип. 1. - С. 125-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esg_2014_1_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |