Наукова періодика України Environmental economics


Govender J. P. 
The influence of green marketing on consumer purchase behavior / J. P. Govender, T. L. Govender // Environmental economics. - 2016. - Vol. 7, Iss. 2. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/envirecon_2016_7_2_10
  Повний текст PDF - 293.815 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Govender J.
  • Govender T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Govender J. P. The influence of green marketing on consumer purchase behavior / J. P. Govender, T. L. Govender // Environmental economics. - 2016. - Vol. 7, Iss. 2. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/envirecon_2016_7_2_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського