Наукова періодика України | Environmental economics | ||
Govender J. P. The influence of green marketing on consumer purchase behavior / J. P. Govender, T. L. Govender // Environmental economics. - 2016. - Vol. 7, Iss. 2. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/envirecon_2016_7_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Govender J. P. The influence of green marketing on consumer purchase behavior / J. P. Govender, T. L. Govender // Environmental economics. - 2016. - Vol. 7, Iss. 2. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/envirecon_2016_7_2_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |