Наукова періодика України | Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем | ||
Гриценко В. І. Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами / В. І. Гриценко, І. М. Онищенко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем. - 2016. - Вип. 21. - С. 5-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emmses_2016_21_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гриценко В. І. Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами / В. І. Гриценко, І. М. Онищенко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем. - 2016. - Вип. 21. - С. 5-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emmses_2016_21_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |