Наукова періодика України Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем


Гриценко В. І. 
Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами / В. І. Гриценко, І. М. Онищенко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем. - 2016. - Вип. 21. - С. 5-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emmses_2016_21_3
  Повний текст PDF - 473.579 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гриценко В.
  • Онищенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гриценко В. І. Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами / В. І. Гриценко, І. М. Онищенко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем. - 2016. - Вип. 21. - С. 5-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emmses_2016_21_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Онищенко Ігор Михайлович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського