Наукова періодика України Економіка транспортного комплексу


Овчаренко А. Г. 
Процес логістичного обслуговування споживачів / А. Г. Овчаренко // Економіка транспортного комплексу. - 2019. - Вип. 33. - С. 106-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2019_33_10
За сучасних умов задоволення потреб кінцевого споживача залежить від рівня обслуговування на кожному етапі процесу руху матеріальних потоків від виробника до споживача. Для забезпечення якості надання логістичних послуг необхідно проводити аналіз складників процесу логістичного обслуговування. Розглянуто наявні підходи до визначення складу процесу логістичного обслуговування споживачів. Установлено відсутність упорядкованості виконуваних робіт; не в усіх випадках має місце розмежування робіт за певними критеріями (ступенем участі споживача, характером виконання та ін.); є перетинання робіт виробничого й управлінського характеру. З логістичної точки зору обслуговування споживачів спрямоване на ефектне задоволення їх очікувань щодо часу й місця постачань продуктів, що замовляються, з використанням усіх доступних форм логістичної діяльності. Процес логістичного обслуговування споживачів обгрунтовано з використанням принципів процесного підходу, зокрема методології структурного аналізу IDEF0; розмежовано й диференційовано процеси за місцями, де вони виконуються (безпосередньо в процесі обслуговування замовлень споживача, на складі, під час транспортування). "Входом" у процес логістичного обслуговування споживача є сукупність інформаційних, матеріальних, технологічних, кадрових та фінансових ресурсів. "Виходом" - результативні показники виконання обслуговування для споживачів і підприємства. Це надані логістичні послуги, підвищення якості логістичного обслуговування, налагодження партнерських взаємовідносин, створення додаткових конкурентних переваг, оптимізація логістичних витрат. Загалом процес логістичного обслуговування містить чотири основні підпроцеси: обслуговування замовлень споживачів (ініціювання та його організація); складське обслуговування; транспортно-логістичне обслуговування; логістичне обслуговування замовлень споживачів (супровід, коригування та документування). Запропоновані теоретико-методичні положення встановлення складу процесу логістичного обслуговування споживачів є основою для обгрунтування та розроблення методів та алгоритмів управління ними.
  Повний текст PDF - 332.634 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Овчаренко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Овчаренко А. Г. Процес логістичного обслуговування споживачів / А. Г. Овчаренко // Економіка транспортного комплексу. - 2019. - Вип. 33. - С. 106-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2019_33_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського