Наукова періодика України | Економіка транспортного комплексу | ||
Никоненко А. В. Маркетинговий підхід до визначення понять "конкурентоспроможність робочої сили" та "конкурентоспроможність персоналу" / А. В. Никоненко // Економіка транспортного комплексу. - 2016. - Вип. 28. - С. 30-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2016_28_5 Незважаючи на велику кількість наукових праць, присвячених тематиці конкурентоспроможності працівників, на сьогоднішній день поняття "конкурентоспроможність робочої сили" та "конкурентоспроможність персоналу" не є розмежованими в достатній мірі. На основі маркетингового підходу запропоновано нове бачення даних понять, яке дозволяє не тільки чітко ідентифікувати відмінності між ними, але й протиставити їх одне одному. Моделі комплексу маркетингу, які визначено в ході проведеного дослідження, можуть виступати основою для розробки методик оцінки конкурентоспроможності власника робочої сили на ринку праці та персоналу як головного чинника конкурентоспроможності підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Никоненко А. В. Маркетинговий підхід до визначення понять "конкурентоспроможність робочої сили" та "конкурентоспроможність персоналу" / А. В. Никоненко // Економіка транспортного комплексу. - 2016. - Вип. 28. - С. 30-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2016_28_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |