Наукова періодика України | Економіка транспортного комплексу | ||
Федорова В. А. Формирование имиджа предприятия в сознании потребителя / В. А. Федорова // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - Вип. 22. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_22_7 Предложены методические основы формирования имиджа предприятия, в соответствии с которыми имидж представляется как образ предприятия, формируемый в сознании потребителя в результате сопоставления впечатления, создаваемого предприятием за счет воздействия на органы чувств потребителя инструментами комплекса маркетинга (образа восприятия), и того представления, которое уже существует у потребителя под влиянием факторов культурного порядка, социальных, личностных и психологических факторов (образа представления). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федорова В. А. Формирование имиджа предприятия в сознании потребителя / В. А. Федорова // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - Вип. 22. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_22_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |