Наукова періодика України Економіка транспортного комплексу


Федорова В. А. 
Формирование имиджа предприятия в сознании потребителя / В. А. Федорова // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - Вип. 22. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_22_7
Предложены методические основы формирования имиджа предприятия, в соответствии с которыми имидж представляется как образ предприятия, формируемый в сознании потребителя в результате сопоставления впечатления, создаваемого предприятием за счет воздействия на органы чувств потребителя инструментами комплекса маркетинга (образа восприятия), и того представления, которое уже существует у потребителя под влиянием факторов культурного порядка, социальных, личностных и психологических факторов (образа представления).
  Повний текст PDF - 2.866 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Федорова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Федорова В. А. Формирование имиджа предприятия в сознании потребителя / В. А. Федорова // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - Вип. 22. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_22_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Федорова Валентина Андріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського