Наукова періодика України Економіка транспортного комплексу


Шинкаренко В. Г. 
Объект маркетинговой деятельности предприятия / В. Г. Шинкаренко // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - Вип. 22. - С. 82-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_22_10
Установлено место и роль объекта в управлении, рассмотрены существующие подходы к их формированию. Определен объект маркетинговой деятельности предприятия, система его взаимодействия с окружающей средой. Рассмотрены методы представления объекта маркетинговой деятельности в виде различных моделей. Исходя из модели маркетинга услуг определены точки соприкосновения объектов маркетинговой деятельности предприятия и потребителя. Предложен механизм взаимодействия этих объектов при предоставлении автотранспортных услуг.
  Повний текст PDF - 4.567 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шинкаренко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шинкаренко В. Г. Объект маркетинговой деятельности предприятия / В. Г. Шинкаренко // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - Вип. 22. - С. 82-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_22_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шинкаренко Володимир Григорович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського