Наукова періодика України | Економіка транспортного комплексу | ||
Криворучко О. М. Аналіз маркетингових можливостей підприємства / О. М. Криворучко, І.С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 90-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_16_11 Розроблено методичні основи аналізу маркетингових можливостей підприємства на підставі обгрунтування основних робіт, змісту, послідовності та спрямованості, а також способів і прийомів їх реалізації. Запропоновані основи передбачають визначення зміни рівня маркетингових можливостей у часі, встановлення впливу структури факторів, що їх формують - відповідності між пропозицією підприємства та вимогами ринкових суб'єктів з урахуванням значущості параметрів взаємодії до та після їх узгодження. Це дозволяє виявити різні причини, що впливають на рівень наявності маркетингових можливостей, покращити процес їх формування та результативного використання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Криворучко О. М. Аналіз маркетингових можливостей підприємства / О. М. Криворучко, І.С. Пипенко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 90-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_16_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |