Наукова періодика України Економіка транспортного комплексу


Федотова І. В. 
Оцінка рівня внутрішнього маркетингу на АТП / І. В. Федотова, Н. А. Бочарова // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 59-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_8
Запропоновано методичний підхід до оцінки рівня взаємовідносин АТП з персоналом за параметрами цінності та лояльності кожного працівника. Удосконалено методичні основи визначення рівня внутрішнього маркетингу АТП, які базуються на тривимірній матриці за показниками цінності працівників для АТП, їх лояльності та рівня досягнення цілей за рахунок впровадження внутрішнього маркетингу на підприємстві. Запропонована методика дозволяє не тільки оцінити ефективність впровадження системи внутрішнього маркетингу на підприємстві, а також визначити рівень взаємовідносин АТП зі своїми співробітниками в цілому.
  Повний текст PDF - 3.318 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Федотова І.
  • Бочарова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Федотова І. В. Оцінка рівня внутрішнього маркетингу на АТП / І. В. Федотова, Н. А. Бочарова // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 59-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Федотова Ірина Володимирівна (економічні науки)
  • Бочарова Надія Аваківна (1980­–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського