Наукова періодика України | Економіка транспортного комплексу | ||
Шинкаренко В. Г. Класифікація нових автотранспортних послуг / В. Г. Шинкаренко, І. М. Ананко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_7 За умов зростання конкурентної боротьби, коли споживачі стають більш вимогливими до послуг, перед керівництвом автотранспортних підприємств постає проблема створення нових послуг, які б дозволили досягти відповідності пропозицій підприємства вимогам споживачів. Проте невизначеність у виділенні ознак новизни автотранспортних послуг ускладнює вирішення даної проблеми. Аналіз літературних джерел не дозволив її усунути. Запропоновано вважати автотранспортну послугу новою, якщо вона збільшує або створює нову споживчу цінність і за рахунок цього забезпечує задоволення нових або існуючих потреб споживачів. Представлено класифікацію нових автотранспортних послуг за наступними ознаками: ступінь новизни створеної споживчої цінності; вид ринку, на якому здійснюється впровадження нової послуги; види процесів послуги та елементи комплексу маркетингу, які слугують джерелом виникнення новизни; рівні надання послуг; складові споживчої цінності та ін. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шинкаренко В. Г. Класифікація нових автотранспортних послуг / В. Г. Шинкаренко, І. М. Ананко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |