Наукова періодика України | Економіка транспортного комплексу | ||
Федотова І. В. Процес формування лояльності споживачів автотранспортних послуг / І. В. Федотова // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 85-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_11 Розглянуто систему взаємовідносин АТП зі споживачами автотранспортних послуг з формування лояльності споживача. Обгрунтовано склад процесу формування лояльності споживачів автотранспортних послуг на основі процесного підходу з використанням методології IDEF0. Він представлений як складний процес, що складається з ряду простих субпроцесів, у вигляді ланцюга, в якому результат попереднього субпроцеса пов'язаний з наступним. Основні складові процесу формування лояльності споживача надано у вигляді контекстної та декомпозиційної діаграм. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федотова І. В. Процес формування лояльності споживачів автотранспортних послуг / І. В. Федотова // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 85-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |