Наукова періодика України Економіка транспортного комплексу


Федотова І. В. 
Процес формування лояльності споживачів автотранспортних послуг / І. В. Федотова // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 85-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_11
Розглянуто систему взаємовідносин АТП зі споживачами автотранспортних послуг з формування лояльності споживача. Обгрунтовано склад процесу формування лояльності споживачів автотранспортних послуг на основі процесного підходу з використанням методології IDEF0. Він представлений як складний процес, що складається з ряду простих субпроцесів, у вигляді ланцюга, в якому результат попереднього субпроцеса пов'язаний з наступним. Основні складові процесу формування лояльності споживача надано у вигляді контекстної та декомпозиційної діаграм.
  Повний текст PDF - 3.891 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Федотова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Федотова І. В. Процес формування лояльності споживачів автотранспортних послуг / І. В. Федотова // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 85-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Федотова Ірина Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського