Наукова періодика України | Економіка і менеджмент культури | ||
Кабанов В.Г. Міжкультурні аспекти діяльності суб’єктів міжнародного маркетингу / В.Г. Кабанов // Економіка і менеджмент культури . - 2013. - № 1. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekmk_2013_1_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кабанов В.Г. Міжкультурні аспекти діяльності суб’єктів міжнародного маркетингу / В.Г. Кабанов // Економіка і менеджмент культури . - 2013. - № 1. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekmk_2013_1_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |