Наукова періодика України Економіка, фінанси, менеджмент: актуальні питання науки і практики


Мамалига С. В. 
Реферальний маркетинг в процесі формування комунікаційних зв’язків з цільовими клієнтами / С. В. Мамалига // Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2017. - № 8. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2017_8_6
  Повний текст PDF - 837.017 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мамалига С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мамалига С. В. Реферальний маркетинг в процесі формування комунікаційних зв’язків з цільовими клієнтами / С. В. Мамалига // Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2017. - № 8. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2017_8_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мамалига Світлана Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського