Наукова періодика України | Економіка, фінанси, менеджмент: актуальні питання науки і практики | ||
Мамалига С. В. Реферальний маркетинг в процесі формування комунікаційних зв’язків з цільовими клієнтами / С. В. Мамалига // Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2017. - № 8. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2017_8_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мамалига С. В. Реферальний маркетинг в процесі формування комунікаційних зв’язків з цільовими клієнтами / С. В. Мамалига // Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2017. - № 8. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2017_8_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |