Наукова періодика України | Ефективність державного управління | ||
Матвіїв М. Я. Формування цифрового маркетингу підприємств / М. Я. Матвіїв // Ефективність державного управління. - 2014. - Вип. 41. - С. 252-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efdu_2014_41_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Матвіїв М. Я. Формування цифрового маркетингу підприємств / М. Я. Матвіїв // Ефективність державного управління. - 2014. - Вип. 41. - С. 252-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efdu_2014_41_32. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |