Наукова періодика України Ефективність державного управління


Матвіїв М. Я. 
Формування цифрового маркетингу підприємств / М. Я. Матвіїв // Ефективність державного управління. - 2014. - Вип. 41. - С. 252-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efdu_2014_41_32
  Повний текст PDF - 212.602 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Матвіїв М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Матвіїв М. Я. Формування цифрового маркетингу підприємств / М. Я. Матвіїв // Ефективність державного управління. - 2014. - Вип. 41. - С. 252-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efdu_2014_41_32.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського