Наукова періодика України Економічний вісник університету


Величко Т. Г. 
Інноваційні технології та інструменти аналізу діяльності i управління розвитком вітчизняних підприємств / Т. Г. Величко // Економічний вісник університету. - 2019. - Вип. 42. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2019_42_9
Предмет дослідження - теоретичні й практичні аспекти визначення і впровадження інноваційних технологій управління та їх складників у систему стратегічного менеджменту аграрних підприємств. Мета роботи - виявлення чинників й конкурентних переваг інноваційних технологій управління та обгрунтування механізмів їх впровадження у систему стратегічного менеджменту аграрних підприємств. Методологічна основа - загальнонаукові, так і спеціальні методи наукового пізнання. Використані методи: діалектичний, монографічний, історичний, системно-структурного аналізу й синтезу, проблемно- та програмно-цільового підходів. Розглянуті зміст та особливості бенчмаркінгу як інструменту тактичного управління та стратегічного менеджменту розвитку підприємств, досягнення їх конкурентоспроможності. Його основним достоїнством визначено забезпечення поточної ефективності й забезпечення конкурентних переваг на тривалий час. Також бенчмаркінг орієнтований на підвищення якості продукції, впровадження переваг та досягнень інших підприємств. Обгрунтовано основні функції та завдання бенчмаркінгу. Визначено ефективність та перспективи його застосування. Висновки й результати можна використати у навчально-науковому процесі економічних факультетів вищих навчальних закладів. Їх доцільно передати для практичного використання в управлінні підприємствами з метою підвищення його ефективності на інноваційних засадах. Висновки: як потужний інструмент якості, бенчмаркінг є незамінним інструментом для вивчення організації. Без нього ніколи не дізнаєшся, яке становище компанії щодо конкурентів і компаній світового рівня, не дізнаєшся про нові методи, необхідні для кардинального поліпшення; не буде способу вимірювання ефективності процесів. Бенчмаркінг не обмежується вивченням досвіду "роботи конкурентів і світових лідерів". Він є одним з ключових інструментів у процесі безперервного вдосконалення будь-якої діяльності, оскільки бенчмаркінг - це систематичне порівняння елементів діяльності з аналогічними елементами більш успішної діяльності на макро- і мікрорівнях.
  Повний текст PDF - 546.78 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Величко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Величко Т. Г. Інноваційні технології та інструменти аналізу діяльності i управління розвитком вітчизняних підприємств / Т. Г. Величко // Економічний вісник університету. - 2019. - Вип. 42. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2019_42_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Величко Тетяна Григорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського