Наукова періодика України Економічний вісник університету


Попова М. А. 
Продакт плейсмент на ринку фінансових послуг: реалії та перспективи використання / М. А. Попова // Економічний вісник університету. - 2017. - Вип. 34(1). - С. 283-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2017_34%281%29__35
Предмет дослідження - Product Placement як метод маркетингової комунікації, який, на думку автора, здатен ефективно донести інформацію про ту чи іншу послугу фінансової інституції кінцевому споживачу. Органічно впроваджуючи Product Placement в теле- або кінофільм, герой того чи іншого сюжету демонструє переваги використання саме цієї фінансової послуги у реальному житті. За умовах давньої історії впровадження Product Placement в кінематограф і телеіндустрію ще радянського періоду, застосування його сьогодні для просування фінансових послуг практично не помітно. Вважаємо необхідним заповнити прогалину щодо даної технології, використання якої допоможе у розв'язанні проблеми незадовільного стану з фінансовою грамотністю населення. Мета роботи - дослідити перспективність використання Product Placement на ринку фінансових послуг з метою розв'язання проблеми недостатньої фінансової грамотності населення і, як наслідок, стати одним із дієвих методів у процесі подолання кризи фінансової системи України. Методологічна і теоретична основа дослідження - праці провідних зарубіжних і вітчизняних вчених, присвячених проблемам подолання кризових явищ у фінансових системах різних країн, покращанню стану з фінансовою грамотністю населення, основним положенням теорії комунікацій, концепції інтегрованого маркетингового комплексу, фінансовому маркетингу, Product Placement як ефективному інструменту маркетингової комунікації тощо. Характер дослідження зумовив використання комплексу наукових методів, а саме: аналіз і синтез, історичний метод, методи індукції і дедукції, порівняння й узагальнення. Дослідження показало: незважаючи на те, що просування продукції фінансових компаній знаходиться у стані спокою, Product Placement як гармонійне поєднання іміджевої реклами і реклами продукту в сюжеті художнього твору - став значущим комунікаційним сегментом, який проник в сферу кіно і телебачення. Для маркетологів - це один з ідеальних інструментів просування, який формує образ компанії або бренду в свідомості споживачів, в тому числі - під час розміщення продукції фінансових компаній. Висновок: розв'язання проблеми недостатнього рівня фінансової обізнаності населення - одне із завдань на шляху досягнення динамічного розвитку ринку фінансових послуг, що, в свою чергу, є запорукою економічної безпеки і добробуту держави. Запропонована технологія Product Placement передбачає більш витончену форму подачі інформації, надаючи необмежені можливості для креативних, нестандартних і ефективних ідей. Однак, для цього необхідно, щоб поширення фінансових послуг вийшло на новий рівень, ставши необхідною і очевидною складовою способу життя пересічного громадянина.
  Повний текст PDF - 394.955 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Попова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Попова М. А. Продакт плейсмент на ринку фінансових послуг: реалії та перспективи використання / М. А. Попова // Економічний вісник університету. - 2017. - Вип. 34(1). - С. 283-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2017_34(1)__35.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського