Наукова періодика України | Економічний вісник університету | ||
Железняк О. В. Особливості ціноутворення в туристичній галузі / О. В. Железняк // Економічний вісник університету. - 2016. - Вип. 31(1). - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2016_31%281%29__10 Розглянуто методи і прийоми ціноутворення, що використовуються підприємствами туристичної галузі в Україні. Мета дослідження - визначення необхідності вдосконалення діяльності туристичної галузі щодо забезпечення нормальних умов для покращання функціонування туризму. Методологічною основою дослідження виступають нормативно-законодавчі акти України, аналіз наукових публікацій і статистичних матеріалів. Методи дослідження: системний підхід, порівняльний аналіз, статистичні спостереження і порівняння. Результати дослідження показали про необхідність використання гнучкого підходу в ціноутворенні туристичного продукту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Железняк О. В. Особливості ціноутворення в туристичній галузі / О. В. Железняк // Економічний вісник університету. - 2016. - Вип. 31(1). - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2016_31(1)__10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |