Наукова періодика України | Економічний вісник університету | ||
Молоткіна В. К. Цінова політика як засіб стимуляції споживачів видавничої продукції в Україні 1920-х рр. / В. К. Молоткіна // Економічний вісник університету. - 2014. - Вип. 23(1). - С. 233-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2014_23%281%29__44 Розглянуто книжковий ринок України 1920-х рр. Мета роботи - показати як в 1920-і рр. держава формувала читацький інтерес, регулювала характер і пріоритети попиту споживача друкованої продукції засобами цінової політики. В ході вивчення проблеми застосовувалися як загальнонаукові, міждисциплінарні, загальноісторичні, так і спеціальні методи наукового дослідження. Проведено історичний огляд книжкового ринку України в 1920-і рр. Визначено пріоритети споживачів друкованої продукції. Встановлено, що держава намагалась не допустити ринкового впливу на встановлення цін і виступила його регулятором. Галузь застосування результатів: результати роботи можуть бути використані у навчальному процесі вищих навчальних закладів при викладанні дисципліни "Організація захисту прав споживачів". Висновки: питання здешевлення книжок стало послідовною партійною та державною політикою. І, хоча, державну дотацію зосередили в основному на книгах для села, масовій соціально-політичній літературі, яка перестала бути рентабельною на ринку книги, і підручниках, та, в результаті цілеспрямованої державної політики, книга дешевшала. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Молоткіна В. К. Цінова політика як засіб стимуляції споживачів видавничої продукції в Україні 1920-х рр. / В. К. Молоткіна // Економічний вісник університету. - 2014. - Вип. 23(1). - С. 233-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2014_23(1)__44. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |