Наукова періодика України | Економічний вісник Донбасу | ||
Hajiyeva E. Marketing Mix of Azerbaijan UNESCO monuments / E. Hajiyeva // Економічний вісник Донбасу. - 2018. - № 4. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2018_4_18 Мета статті - аналіз маркетингової структури (4P) пам'ятників ЮНЕСКО в Азербайджані і визначення необхідності отримання більш чіткого бачення майбутньої стратегії. Стаття присвячена маркетинговому поєднанню трьох пам'ятників Азербайджану, які включені до культурної спадщини ЮНЕСКО (Гобустанський заповідник, Дівоча вежа, Палац Шірваншахів), щоб дізнатися подробиці 4P. Кожна компанія повинна уточнити потреби і вимоги клієнтів. Показано позитивний вплив ролі Marketing Mix в просуванні азербайджанських пам'ятників ЮНЕСКО в світі. Позитивний вплив уряду Азербайджану та маркетингу спадщини на просування пам'яток ЮНЕСКО є незаперечним фактом. У статті є багато інноваційних ідей, які ніколи не застосовувалися раніше. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Hajiyeva E. Marketing Mix of Azerbaijan UNESCO monuments / E. Hajiyeva // Економічний вісник Донбасу. - 2018. - № 4. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2018_4_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |