Наукова періодика України Економічний вісник Донбасу


Prischepa N. P. 
Marketing Programs Improvement and Sales Stimulation at the Enterprise / N. P. Prischepa, A. V. Putintsev // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 4. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_4_28
Розглянуто одну з найбільш актуальних проблем управлінської практики - проблему удосконалення маркетингових програм і стимулювання збуту на підприємстві. Увагу приділено вирішенню теоретичних і практичних питань стимулювання збуту на підприємстві. Визначено управлінські підходи до стимулювання збуту на підприємстві. Розглянуто організаційні структури стимулювання збуту та методи стимулювання збуту, що використовуються на підприємстві. Надано рекомендації, що стосуються управлінських підходів до стимулювання збуту на підприємстві.
  Повний текст PDF - 151.317 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Prischepa N.
  • Putintsev A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Prischepa N. P. Marketing Programs Improvement and Sales Stimulation at the Enterprise / N. P. Prischepa, A. V. Putintsev // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 4. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_4_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського