Наукова періодика України | Економіка розвитку | ||
Шимко А. В. Організаційне забезпечення застосування маркетингових технологій на торговельних підприємствах / А. В. Шимко // Економіка розвитку. - 2014. - № 4. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2014_4_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шимко А. В. Організаційне забезпечення застосування маркетингових технологій на торговельних підприємствах / А. В. Шимко // Економіка розвитку. - 2014. - № 4. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2014_4_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |