Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Ляденко Т. В. Oрганізаційно-економічний механізм маркетингу на підприємствах промислового виробництва в сучасних умовах виробничо-ринкового середовища та його удосконалення / Т. В. Ляденко // Економічний простір. - 2019. - № 142. - С. 172-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2019_142_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ляденко Т. В. Oрганізаційно-економічний механізм маркетингу на підприємствах промислового виробництва в сучасних умовах виробничо-ринкового середовища та його удосконалення / Т. В. Ляденко // Економічний простір. - 2019. - № 142. - С. 172-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2019_142_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |