Наукова періодика України Економічний простір


Ляденко Т. В. 
Oрганізаційно-економічний механізм маркетингу на підприємствах промислового виробництва в сучасних умовах виробничо-ринкового середовища та його удосконалення / Т. В. Ляденко // Економічний простір. - 2019. - № 142. - С. 172-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2019_142_16
  Повний текст PDF - 738.22 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ляденко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ляденко Т. В. Oрганізаційно-економічний механізм маркетингу на підприємствах промислового виробництва в сучасних умовах виробничо-ринкового середовища та його удосконалення / Т. В. Ляденко // Економічний простір. - 2019. - № 142. - С. 172-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2019_142_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ляденко Тетяна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського