Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Pimonenko T. Marketing instruments to promote green investment: declining greenwashing / T. Pimonenko, O. lyulyov, L. liulova // Економічний простір. - 2018. - № 140. - С. 204-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2018_140_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Pimonenko T. Marketing instruments to promote green investment: declining greenwashing / T. Pimonenko, O. lyulyov, L. liulova // Економічний простір. - 2018. - № 140. - С. 204-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2018_140_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |