Наукова періодика України Економічний простір


Касян С. Я. 
Формування маркетингових стратегій автомобілебудівних підприємств при виведенні на цільові ринки нової продукції / С. Я. Касян, Г. В. Катранжи // Економічний простір. - 2018. - № 136. - С. 154-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2018_136_17
  Повний текст PDF - 204.304 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Касян С.
  • Катранжи Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Касян С. Я. Формування маркетингових стратегій автомобілебудівних підприємств при виведенні на цільові ринки нової продукції / С. Я. Касян, Г. В. Катранжи // Економічний простір. - 2018. - № 136. - С. 154-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2018_136_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Касян Сергій Якович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського