Наукова періодика України Економічний простір


Карачина Н. П. 
Змістовність поняття "маркетингова стратегія підприємства" та особливості її розробки / Н. П. Карачина, І. В. Зозуля // Економічний простір. - 2017. - № 119. - С. 165-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_119_19
  Повний текст PDF - 254.069 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карачина Н.
  • Зозуля І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карачина Н. П. Змістовність поняття "маркетингова стратегія підприємства" та особливості її розробки / Н. П. Карачина, І. В. Зозуля // Економічний простір. - 2017. - № 119. - С. 165-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_119_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Карачина Наталія Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського