Наукова періодика України Економічний простір


Дюндін В. Д. 
Формування бренду території як фактору соціально-економічного розвитку регіону / В. Д. Дюндін, Д. А. Ломоносов // Економічний простір. - 2015. - № 93. - С. 93-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_93_11
  Повний текст PDF - 345.915 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дюндін В.
  • Ломоносов Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дюндін В. Д. Формування бренду території як фактору соціально-економічного розвитку регіону / В. Д. Дюндін, Д. А. Ломоносов // Економічний простір. - 2015. - № 93. - С. 93-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_93_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дюндін Валерій Дмитрович (економічні науки)
  • Ломоносов Дмитро Анатолійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського