Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Дюндін В. Д. Формування бренду території як фактору соціально-економічного розвитку регіону / В. Д. Дюндін, Д. А. Ломоносов // Економічний простір. - 2015. - № 93. - С. 93-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_93_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дюндін В. Д. Формування бренду території як фактору соціально-економічного розвитку регіону / В. Д. Дюндін, Д. А. Ломоносов // Економічний простір. - 2015. - № 93. - С. 93-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_93_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |