Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Приходько Д. О. Оцінка вкладу торговельної марки в бренд підприємства / Д. О. Приходько // Економічний простір. - 2015. - № 102. - С. 199-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_102_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Приходько Д. О. Оцінка вкладу торговельної марки в бренд підприємства / Д. О. Приходько // Економічний простір. - 2015. - № 102. - С. 199-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_102_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |