Наукова періодика України Економічний простір


Мороз О. В. 
Брендингові основи розвитку сільських територій / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, Т. В. Вакар // Економічний простір. - 2015. - № 102. - С. 71-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_102_10
  Повний текст PDF - 219.863 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мороз О.
  • Карачина Н.
  • Вакар Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мороз О. В. Брендингові основи розвитку сільських територій / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, Т. В. Вакар // Економічний простір. - 2015. - № 102. - С. 71-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_102_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мороз Олег Васильович (економічні науки)
  • Мороз Олег Володимирович (економічні науки)
  • Мороз Олена Василівна (економічні науки)
  • Карачина Наталія Петрівна (економічні науки)
  • Вакар Тетяна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського