Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Мороз О. В. Брендингові основи розвитку сільських територій / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, Т. В. Вакар // Економічний простір. - 2015. - № 102. - С. 71-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_102_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мороз О. В. Брендингові основи розвитку сільських територій / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, Т. В. Вакар // Економічний простір. - 2015. - № 102. - С. 71-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_102_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |