Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Цимбалюк Л. Г. Методичні підходи до визначення ефективності заходів по плану маркетингу / Л. Г. Цимбалюк, Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко // Економічний простір. - 2013. - № 72. - С. 262-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_72_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Цимбалюк Л. Г. Методичні підходи до визначення ефективності заходів по плану маркетингу / Л. Г. Цимбалюк, Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко // Економічний простір. - 2013. - № 72. - С. 262-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_72_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |