Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Подольна В. В. Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємств / В. В. Подольна, І. В. Семенюк // Економічний простір. - 2013. - № 72. - С. 230-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_72_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Подольна В. В. Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємств / В. В. Подольна, І. В. Семенюк // Економічний простір. - 2013. - № 72. - С. 230-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_72_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |