Наукова періодика України | Економіка і управління | ||
Васюткіна Н. В. Методи проведення маркетингових досліджень в умовах діджиталізації ринків: нові можливості / Н. В. Васюткіна, О. О. Лазебник // Економіка і управління. - 2019. - № 2. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Васюткіна Н. В. Методи проведення маркетингових досліджень в умовах діджиталізації ринків: нові можливості / Н. В. Васюткіна, О. О. Лазебник // Економіка і управління. - 2019. - № 2. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_2_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |