Наукова періодика України Економіка і управління


Скляренко О. В. 
Цифровий маркетинг в рекламній компанії / О. В. Скляренко, О. І. Федік, Я. О. Колодінська // Економіка і управління. - 2019. - № 2. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_2_10
  Повний текст PDF - 146.011 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скляренко О.
  • Федік О.
  • Колодінська Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скляренко О. В. Цифровий маркетинг в рекламній компанії / О. В. Скляренко, О. І. Федік, Я. О. Колодінська // Економіка і управління. - 2019. - № 2. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_2_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського