Наукова періодика України | Економіка і управління | ||
Скляренко О. В. Цифровий маркетинг в рекламній компанії / О. В. Скляренко, О. І. Федік, Я. О. Колодінська // Економіка і управління. - 2019. - № 2. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Скляренко О. В. Цифровий маркетинг в рекламній компанії / О. В. Скляренко, О. І. Федік, Я. О. Колодінська // Економіка і управління. - 2019. - № 2. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_2_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |