Наукова періодика України Економіка і управління


Васюткіна Н. В. 
Маркетинг взаємовідносин та партнерської взаємодії підприємств: концептуальні підходи, сучасні інструменти / Н. В. Васюткіна // Економіка і управління. - 2019. - № 1. - С. 5-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_1_3
  Повний текст PDF - 167.059 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Васюткіна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Васюткіна Н. В. Маркетинг взаємовідносин та партнерської взаємодії підприємств: концептуальні підходи, сучасні інструменти / Н. В. Васюткіна // Економіка і управління. - 2019. - № 1. - С. 5-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_1_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Васюткіна Наталія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського