Наукова періодика України Економіка і управління


Чеморда П. О. 
Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій туристичного підприємства / П. О. Чеморда // Економіка і управління. - 2019. - № 1. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_1_11
  Повний текст PDF - 170.022 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чеморда П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чеморда П. О. Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій туристичного підприємства / П. О. Чеморда // Економіка і управління. - 2019. - № 1. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_1_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського